Godnatt

I morgon bär det av till stan klockan 12. Innan det ska jag ha hunnit duscha och ätit i mig något. Och jag som vill ha sovmorgon, aja kan ju sova till i alla fall halv tio om det går. Fasiken i morse vaknade jag åtta och sen hade jag bara konstiga drömar fram tills jag valde att vakna runt halv tio. Det var förkylningen som spökade, hoppas den är bätter i morgon.
Har i alla fall hittat vad jag ska ha på mig i morgon :) det blir leggings med linne och shorta ovan på. Kanske hinner lägga upp en bild i morgon. Ska sova hos henrik i morgon natt, så kanske inte blir någon bloggning efter allt stå hej i morgon.
Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen.

Grodornas hemlighet


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0