Godnatt

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och sova. Imorgon är det en lång dag, jag går till kl.15.00. Men å andra sidan så har jag bara en lektion på tisdag för den ena är hemstudier för läraren är borta. Så en lektion och det är den första, så på tisdag har jag skolan mellan 08:25 och 09:45 :P.
Blev inte så mycket gjort på PAt idag, fick så ont i nacken. Och sen såg jag reprisen på Grey´s Anatomy som jag inte såg i onsdags. Men läste i alla fall lite mer på de internet sidor jag har hittat som jag kommer ta fakta och så ifrån. Vore kul att få en materialet i veckan, blir som ännu en tummen ur grej.

Ska snabbt fixa en sak på studera.nu sen blir det sängen.



GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0