har inte orkat

Har inte alls orkat blogga idag. Har tänkt på det men inte blivit av, har varit med famlijen i ställer och henrik. Jag har även hunnit med att duscha ikväll. Kan meddela att jag i alla fall klarade fysikprovet, man behövde ha 8p för godkänt och det var just de jag hade. 8poäng=G. Nice, då behöver jag inte bry mig om de mer.
Jag är smått förkyld, har ont i halsen och lite snuvig. Hoppas det blir som vanligt att jag inte blir så hemskt sjuk utan klarar av att gå an som vanligt :P Men det är bra att det är lov i morgon, ja efter en lektion samhällskunskap vill säga.

Godnatt


To the S girls, "Ta ingen skit!"

Kommentarer
Postat av: The small S girl

Tack amanda, vad söt du är!!

2011-04-15 @ 12:23:51
URL: http://angelsonthemoon.blogg.se/
Postat av: The big S-girl

Thankyou Amanda!!!! :D:D:D:D

2011-04-15 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0