Julklappsinvigning bland annat

Är trött, så ska faktiskt så fort som möjligt krypa ner i sängen. Henrik var här ikväll, mysigt som vanligt. Älskar min henrik väldigt mycket! Jag gjorde marängswiss till efterätt eller typ kvällsfika. Och det blev precis lagom, allt åts upp. Skrivit en hel den på mitt PA, känns skönt. Dags för sammanfattningen och diskussionen, hoppas gunnar blir nöjd. Ne på tala om att sammanfatta, bäst att jag kryper ner i sängen nu.

Förresten igår så invigde jag mina färger som jag fått i julklapp. Inte direkt ett konstverk, men påsktema i alla fall. Är faktiskt rätt nöjd med påskliljan och kycklingarna är bara för söta. Den gröna kanten blev inte så bra som jag hade hoppats på när jag målade dit den, men men.

Inte en super bra bild eftersom den är tagen med webcam, men kan ta en bättre i morgon.


GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0