Lördag

Om cirka en timme bär det av till mormor och olle för dit är min familj och henrik bjudna på middag ikväll. Har inte gjort så jätte mycket idag, fixat ut bordet och stolarna på balkongen och duschat. Här kommer bilder från idag

Första uthängda tvätten för iår


Hundarna fick torkade grisöron att tugga på

Ludde


Abbe


Frasse


Mufasa på balkongen


Mufasa igen, med Simba och Pippi i bakgrunden


Även Lady var ute på balkongen


Sen lovade jag ju en bättre bild på det jag målade i förgår. Så här nedan kommer den, sen idag målade jag ett litet påskkort till mormor och olle.





Kram

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Va många djur du har! =)

2011-04-23 @ 16:05:03
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0