Lördag

Steg upp halv fem i morse, eller då ringde väckarklockan jag steg väl upp vid tjugo i fem. Var halv sex i stan. Och kom hem vid 19 nu ikväll. Det har varit kul, fick jobba i fiket på morgonen. Och i morgon ska jag hjälpa till i lotteriet för det finns typ inge folk där som ska jobba. Solen hade ju knapp gått upp i morse när vi for, vi tog gräsmyrsvägen till stan så såg ett rådjur men bara rumpan för den hade just gått över vägen. Här kommer lite bilder från dagen och en liten text till varje bild. Blir att lägga sig tidigt i kväll, men behöver inte stiga upp fullt så tidigt.


När vi körde som på ett litet berg så såg vi solen


Men annars såg det ut som på bilden ovan


Prinsen i buren


Lady i buren


Ladys rosetter idag Lördag


Prinsens rosett

Det var de från mig idag. Så ska väl snart gå och lägga mig, klockan är ju ändå strax efter 20:00.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0