Måndag

Idag vaknade jag upp hemma hos henrik och gick därifrån vid tio och kom hem och började städa. Sen idag har jag väl mest varit ute. Både på baksidan med hundarna, mamma och pappa. Jag fixade fågelbadet, tvättade ur det och fyllde de med vatten. Såg fakiskt en film innan jag gick ut, The ShaggyDog, har sett den förut tycker den är riktigt kul, en trevlig film att se på. Och sen efter jag hade varit ute på baksidan så gick jag upp på balkongen och satt och pluggade, gjorde faktafrågorna på de två kapitel i samhällesboken som jag senare har prov på.

Ikväll har jag duschat, byt sängkläder och sett på tv. Har även pluggat lite mer. Det var det vanliga på tvn för min del, Project Runway 20:00 på TV3 och sen CSI 21:00 på kanal5.

Nu har Simba tagit plats i min säng, bäst att jag lägger mig nu om jag inte vill slås med en sovande katt om vars jag vill ligga i sängen.
Medans jag höll på att ladda upp bilden så kom även Kitty till min säng.

Jag har även beställt två flaskor av Eorol Henna Schampot röd ikväll från bodystore. Så det borde komma i veckan, kanske torsdag.



GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0