Måndag

Efter duschen så kom henrik hit. Vi såg Project Runway och CSI, det är fortfarande CSI men henrik har gått hem. Han kände sig lite trött och ville därför går hem lite tidigare, i alla fall vad jag tror. Men det spelar inte så stor roll för mig. Då hinner jag blogga och läsa bloggar fortare och därför kommer jag fortare i säng också.
Bara fysik i morgon, drygt med en lektion på morgonen. Men den är viktigt och jag behöver repetera kapitlet. Har prov i fysk på onsdag nästa vecka. I nästa inlägg skriver jag vad som kommer på matte provet, för de personer som inte var på matte lektionen i morse.

Nedan är en bild på kladdkakan, den blev helt perfekt! Så jävla skönt det känns, var inne lagom länge så den inte alls var rinig i mitten. Utan bara kladdig, YES! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0