Säger förlåt redan nu

Blir inte så mycket blogging idag. För det första är det här första tillfället jag har haft och blogga idag. Och om 20 min så beger jag, mamma och syrran oss till stan. Först förbi och hämta pappa på Ålö och sen till ersboda. Och sen ska vi på djurmagasinet och samtidigt så kollar syrran på skor på Skokanonen bredvid. Sen blir det middag i stan. Blir att käka på frasse.
Sen hem och då ska jag duscha, plugga och hinna se Grey´s Anatomy vilket är ikväll. Och skulle gärna vilja se SOS International också, men det borde jag hinna. Om inte annat får jag ha på det i bakrgunden medans jag pluggar.
Ska kolla igenom matten, har prov i morogn. Och sen måste jag läsa om häst hoven som jag har tills i morgon på veterinär. Egentligen skulle jag behöva göra Samhällesuppgifter också, men eftersom provet på det är efter lovet så sparar jag dem så jag repetera.

trött....


Kommentarer
Postat av: sandra

taack! :)

2011-04-06 @ 21:08:48
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0