samhällskunskap

Jag bakade innan skolan, så när jag kommer hem så lägger jag upp bilder,  förhoppningsvis, och skriver receptet. Har samhällskunskap nu, som rubriken lyder. Tycker det är väldigt tråkigt. Micke skulle ha en kort genom gång, inte riktigt. Han har nu pratat i cirka 40 minuter. *suck*. Egentligen gör det inget, men han sa själv att det skulle vara en kort och sen skulle vi få jobba med kapitlerna. Det känns ände lite som om det han går igenom nu har vi hört hur många gånger som helst.
Eftersom prover utgår från kapitlerna borde han ha genomgång som bra hör till det. Det är inte riktigt de han har gjort nu.

Skönt att i alla fall sluta om 25min. Då ska jag gå ner och handla. Behöver margarin så att mamma kan baka en långpannekaka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0