Stan

Steg upp halv tio och vid typ halv elva var jag, mamma och pappa på väg till stan. Vi har gått på djurmagasinet både på stan och på mariedal, det vi behövde fanns inte på den i stan. Sen var vi inne på Önska där vi köpte en bröllopspresent till min moster och hennes man som gifte sig nere på västkusten på påskafton. Och sen in på Guldfynd och pappa fick sig en klocka, en svart av märket ONE. Sen Åhlens där jag köpte hårborttagningsmedel. Vi for även på Granngården där det inhandlades tvättmedel och mamma och jag tog en glass och pappa tog en coca cola.
Och utanför Granngården stod de en flicka och sålde majblommor så vi köpte två styckan.

Skålen/fatet som min moster och Petter fick


En sådan klocka köpte pappa


Två majblommor


Jag har bestämt mig för att ta med kameran ikväll, så förhoppningsvis blir det bilder från ikväll som jag lägger upp i morgon.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0