Tisdag

Igår slappade jag totalt, gick i pyjamas hela dagen och avslutade med en dusch. Henrik kom över och vi såg Project Runway och CSI.
Idag har jag suttit ner i köket med datorn typ hela dagen. Jobbat med mitt PA, har även tagit en promenad med hundarna idag. Fick brev från Trygg Hansa idag om beslutet om hur mycket ersättning jag har kommer att få. Eftersom jag har bestående menn från operationen och jag är nu över 18. Skriver inte hur mycket jag kommer få, känns lite privat. Men kan säga att glad blev jag, ett bra startkapital till att "bli vuxen". Har ju funderingar på att köpa en större säng och en bra kontorstol.
Nu ska jag gå över till henrik, ikväll blir det att se NavyCIS och kniven mot strupen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0