Torsdag

Festen igår var kul, hände saker som var riktigt roligt och saker man inte riktigt fattde hände och som inte borde ha hänt. Inge farligt alls, det handlar om folkt som hånglade hehe :P
Har efter frukosten krattat löv på framsidans gräsmatta, så nu är det riktigt fint där. I posten i dag fick jag den nya Harry Potter filmen och Harry Potter boxen som jag hade beställt från cdon.com i måndags. Kul att de kom fram innan helgen. Så nu har jag alla Harry Potter filmer som har getts ut på DVD, alltså alla sorters :P Från första till nu den sjunde som är Dödsrelikerna-del 1. Ska så småning om köpa del 2 och sen även den fjärde Pirates of the Caribbean filmen. Har alla de andra.
Efter lunchen så fick jag och syrran våra påskägg :D Och nu ska jag fördriva lite tid vid datron.





Glad Påsk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0