varnar

Jag varnar för att det kommer vara dåligt uppdatering i helgen. Som jag tror att jag har skrivir tidigare så ska jag hjälpa till på Björkstakattens utställning i helgen. Liksom i morgon så ringer alarmet klockan halv fem. Och på söndag blir det att stiga upp fem skulle jag tro. Så det blir inte mycket till sovmorgon i helgen. Kommer väl somna till i bilen på väg in till umeå skulle jag gissa :P Får se vad jag kommer få för uppgift, kanske blir det att stå och sälja fika får se.

Ne nu är det verkligen dags för mig att krypa ner i sängen. Simba verkar göra min sällskap som vanligt. Här är en bild från igår kväll när jag hade lagt mig ner i sängen för att sova. Blundar eftersom blixten är väldigt jobbigt att titta in i när det är rätt mörkt inne i rummet.


Det handlar ju om att bjuda på sig själv i bland också. Gillar bilden väldigt mycket, hihi simba är som mitt gossedjur.


GODNATT


P.S. en radom bild som jag hittade på google när jag sökte efter "godnatt text".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0