blålime?

Ikväll var hela familjen på en tur till BJK:s klubblokal. Vi beställde lite kläder med BJK:logan. Jag köpte två t-shirtar, hade tänkt en men det var skön kvalite på den och kostade bara 49kr så de fick bli två. Köpte en lime och en blå. Ikväll har jag sett lite på tv och samtidigt suttit vid datorn.
Jo kan ju snabbt gå till backa till dagen idag. Det gick bra på jobbet idag, satt med trevliga människor och jag la två order till Bredbandsbolaget=nice!
Till kvällsfika fick det bli en hårdbrömacka med ost, varm oboy och en kaka.
Nu ska jag chatta med henrik och sen sova. Här kommer tre bilder på Mufasa innan jag avslutar detta inlägg.







Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0