Flyttat

Här med bor jag i umeå, ersboda för att vara exakt. Flytta in i dag, hade släkten och vänner till hjälp för att få hit alla möbler och kartonger. Så i morgon blir det väl upp-packning. Fast jag kan inte packa upp så jätte mycket faktiskt, eller jo jag kan. Men alltså det ska dras en kabel från mitt rum ner till vardagsrummet och då börjar den just på sidan om där skrivbordet ska stå. Så det blir som jobbigt att fylla det med grejer och sen måsta flytta på det. Får se hur jag gör.

Det känns tungt, känner att jag nästan är nära till gråta många gånger, jag kan inte fatta att jag ska bo i umeå. Den största delen av mina vänner bor i vännäs och även henrik. Men skönt att få större säng på måndag då kommer henrik kunna sova över hos mig i här i umeå. Ibland har jag bara lust att bo kvar i vännäs. Men jag vet att det är till det bästa att bo i stan. Alltså har ju mitt jobb här och till hösten blir det ju att gå på universitetet.

Nej ska nog leta upp mina tofflor, eftersom mina sockar ligger längst ner i en stor resväska, och leta mig ner till vardagsrummet och se sommarkrysset och vara lite social med familjen.


Kommentarer
Postat av: Annika

Det kommer att gå bra gumman. Finns här om du vill hitta på nått :) <3

2011-08-06 @ 21:12:08
URL: http://norskeannike.blogg.se/
Postat av: sandra

Vad ska du plugga i höst?? Vad ahde ud för jämförelsetal btw? :)

2011-08-07 @ 00:05:19
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0