Fredag

Jag sitter nu i vardagsrummet med datorn. Tänkte se något avsnitt av Pretty Little Liars :) Har inte så mycket för mig just nu. Väntar på att henrik ska komma hit, han ska vara här tills på måndag.
Ja det var inga kattungar i natt heller. Så det var väl typiskt att det nu kommer bli när mamma inte är hemma. Så då blir det jag som får vara "barnmorska". Men det kommer gå bra, jag har varit med flera gånger våra honor har fött kattungar. Men går det åt skogen så har jag mammas kompis som jag kan ringa till och be komma om det är så att det behövs. Eller så kan jag ringa mormor och prata om det är något även fast hon inte kan så mycket om katter. Men liksom hon har ju sunt förnuft. Behöver jag bara en extra hand får jag väl väcka henrik :P

Nu: Pretty Little Liars, med simba och pippi i soffan bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0