Fredag

Håller på att packa, fast snart har jag faksitk packat klart alla saker i mitt rum. Det som är kvar då är de jag har i badrummet. Och själv klart finns det saker på andra ställen som också ska packas ner. Jag lovade ju att bilder skulle komma upp inom kort, men det får bli när jag har flyttat in på ersboda. För kabeln till kameran är nerpackad och den kartongen står nu på släppvagen och kommer åka till stan idag.
Ja i morgon gäller det, då kommer flytthjälen(släkt och vänner) för att flytta möbler och mer kartonger. Det regnar idag och det kommer regna i morgon, jobbigt då blir ju allt blött. Kanske inte genomblött men det blir om inte annat fuktigt.

Nu ska jag göra någon nytta.

Kommentarer
Postat av: Maja

Vart på Ersboda bor du? Öst, Väst? :)

Så jag vet vart jag ska köra för att kunna komma och hälsa på dig ;)

2011-08-05 @ 17:39:20
URL: http://finamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0