Godmorgon

Sitter nere i vardagsrummet med syrran, MTV är på och hon sitter vid pappas bärbara dator. Jag ska alldeles strax göra mig färdig, har fortfarande pyjamaströjan på. Jobbar ju idag, tar 11.57 bussen ner till centrum. Förhoppningsvis är den inte så himla sen. Inge kul att komma sent till uppstarten, coachen blir då inge glad. Och de tycker man ska ringa in om man är sen. Men liksom de menar även typ 2-3 minuter sen. Det tycker jag inte är så extremt nödvändigt. Hallå? Liksom klockorna är kanske inte synkade helt. Så de dom tycker är 3 min är kanske bara 1min på min mobil eller någon annans.
Till något helt annat, hade ju grymt många unika besökare igår närmare bestämt 80st. Den största anledningen är att om man googlar "mordet på teg", "mord på teg" eller "tegsmordet" så kommer min blogg upp på första söksidan på google.
Nej nu ska jag sätta fart att göra något, ska ju äta nå lunch innan jag går til bussen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0