Kronprinsessan gravid

Ja nu är det utalat att Kronprinsessan är gravid och väntar barn i mars 2012. Ja själv tycker jag inte det är så märkvärdigt, liksom trevligt för henne. MEN en tanke som dyker upp i mitt huvud är, vad jobbigt att hela Sverige måste få veta om det så tidigt. Visst hon har gått i cirka två månader. Och jag är inte så insatt i hur lång fostret har gått i utvecklingen då. Men det jag tänker på är tänk om hon får missfall eller något liknande. Att kanske barnet födds jätte mycket för tidigt och inte klarar sig. Inte så kul då om hela sverige liksom måste veta om det. För då kommer alla när det nalkas födelsetiden undra om inte ungen kommer. Det tycker jag borde kännas som det jobbigaste med att hela sverige redan vet om det.

Tryck på bilden för att komma till vk.se's artikel om det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0