Måndag

Jag kan börja med att berättat att tyvärr så överlevde inte minstingen natten. Jag och mamma pratade lite om det och vi tror att det var så att den hade nå fel invärters. Eftersom att runt dens navelsträng satt en annan kattunges moderkaka. Så det kan vara det som har strypt lite av näringen och då utvecklades den inte som den skulle.



I alla fall, jag och henrik åkte in till centrum vid halv fem. Jag skulle jobba och han skulle åka hem till vännäs. Gick bra på jobbet idag, träffade Jens som är någon slags chef på Bredbandsbolaget. Jag fick iväg en order med bredband+hemtelefoni+tv-bas, första gången, det kändes kul :)
Jobbar i morgon eftermiddag och kvällspass, sen är det inge mera jobb för den här veckan.

Nu ska jag ta och sova, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0