Onsdag

Det mesta jag har gjort idag är att jobba och sedan ikväll kom henrik förbi. Pratade med Patrik idag om hösten, han och jag bestämde att jag skulle fortsätta vara anställd och se hur det fungerar. Så nu till hösten blir det rejält med planering. Måste köpa en bra och relativt stor kalender så jag kan hålla koll på tentor, jobb och dylikt.

Har även bokat in tre till pass som jag ska göra nästa vecka måndag och tisdag. För resten av veckan måste jag packa upp lite lådor som står i mitt rum. Speciellt den som har alla mina skrivbordsaker i sig. Och måste få ordning på skrivbordet. Eftersom den 5 september börjar universitetet. Jo ändrade också så att jag jobbar kväll i morgon i stället för eftermiddag, patrik bad så snällt :) Eftersom det är alltid mycket färre säljare på kvällen så han ville få dit lite extra folk.

Ja men som en glad överraskning idag så har min älskling henrik varit här. Han skulle köra sin pappa och kicki till en middag i stan så han var här medans. Och gullig som han är hade han köpt med sig chokladbeskvier ♥

Det nalkas kattungar kanske i natt eller så kommer de nog i morgon natt. Det är så att kattmamman Pippi har mest legat i mamma och pappas säng idag. Så mamma är lite lur på att de kommer kattungar i natt. Men det är bara vänta och se.

Pippi med Doris liggandes på hennes mage


Nu ska jag bara vänta tills henrik smsar och säger att han är hemma och sen ska jag sova. Får se hur mycket sömn det blir i natt. Jag sa till mamma att OM hon har möjligthet så vill jag gärna att hon väcker mig om Pippi skulle föda kattungar i natt. Jag tycker alltid att det är kul att vara med när kattungar föds :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0