På väg mot första natten

Det känns ändå riktigt skönt att jag är rejält trött så det går lätt att sova. Ibland känns det kanske som om jag överdriver eller i alla fall att folk kan tycka det. Men liksom gymnasietiden har än så länge varit den bästa tiden i mitt liv, då har jag fått mina vänner som jag vet jag kan lita på och som jag vet gillar mig som den jag är.
Imorgon blir det i alla fall lite plock upp ur lådor på förmiddagen sen blir det tidig middag. Mamma och pappa ska in till vännäs och hämta nå mer grejer, jag har inte bestämt om jag ska med eller inte.
Blir ikea resa på måndag i alla fall. Skriver mer om det sen, nu blir det chattade och smsande med älsklingen.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0