PimPim for the win!

Dagens pass gick på, fick iväg två order och kammade hem en lott från miljonlotteriet som tyvärr var en nitlott. Men fick även en Pim Pim-påse för första order efter rasten :)
Ja som jag skrev i förra inlägget så blev det inga kattungar förgående natt. Så nu hoppas jag att de kommer i natt, Pippi är ju riktigt stor. Lägger in en bild på hur stor hon är igen längre ner.
Nu jobbar jag i alla fall inte förens på måndag, då även kvällspass. Mamma beställde efter kläderna från H&M idag, bhn som jag ville ha fanns inte. Men faktiskt gör det inte så mycket. Det viktigaste var nya trosor och ett till par jeansleggings.

Nu ska jag ta och chatta med henrik en stund och sen sova. Här kommer bilden på Pippi.



Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0