Söndag, ont i huvudet

Har gått på nolia idag, köpte delfin klistermärken och en glaskubb med delfiner i plus en lampa till den. Jag vet att det aldrig har kommit upp nå bilder som jag lovat. Men jag har verkligen inte haft tid.
I morgon börjar jag jobba igen, känns lite tungt eftersom det känns som jag har så mycket att göra. Men jobba måste jag göra. Så det blir att åka ultra själv för första gången :P Har åkt en gång tidigare när jag skulle till 5ive med klasskompisar bland annat. Så då hade jag stina och sandra som hjälp. Men det kommer säkert gå bra, jag vet vars jag ska hoppa på i morgon så det löser sig.

Ska nu chatta lite mer med henrik sen sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0