Tisdag

Jobbade dubbelpass idag så det har inte blivit något tidigare inlägg idag. Oj vad jag känner mig trött, fick huvudvärk ikväll och började känna av halsen lite. Tur att jag inte jobbar förens på söndag nästa vecka, så det är en tid kvar innan det. Ska ju bland annat hinna med att börja universitetet innan jag jobbar mitt nästa pass. Det påminner mig om att jag får absolut inte glömma att fixa ett årskort på ultrabussen. Jag längtar verkligen tills jag får göra det jag verkligen vill! :D
Men nu är det bäst om jag sover faktiskt. Har saker som ska göras i morgon och sen ska jag även till henrik. Tänkte om jag skulle leta upp några böcker som kanske liljaskolan skulle ha igen. Har jag tid kanske jag borde gå förbi där i morgon eller på torsdag får se hur det blir.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Maja

Kom förbi mig isf! :D <3

2011-08-31 @ 20:54:28
URL: http://finamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0