1 december

När kommer snön? Det är den eviga frågan just nu. Sett "Tjuvarnas Jul" och även lyssnat på radions julkalender. Båda verkar bra, radions handlar om en viktigt ämne idag. Elivra önskar sig saker i julklapp men hennes mamma är arbetslös så det är troligast att hon får suddigum, vilket hennes mamma också säger till henne. Så ja höga förväntningar på båda, faktiskt.
Blir att sova nu, snart helg! Och blir marknad och julklappsshopping. En del julklappar är faktisk redan inhandlat, eftersom jag har beställt efter på internet och en köpte jag faktisk för ett bra tag sen :P
Och det här med julklappar? Vem ska man ge till och inte? Alltså jag gillar verkligen julen så jag vill helst ge bort så många som möjligt. Men jag vill verkligen att personen som får det förstå varför den just får. För förut har jag blivit lite besviken på personer som jag har gett till. Liksom att de inte bryr sig, eller att de har sagt att de ska köpa till mig och inte gör det. Sådant sätter spår. Så nu i år, frågar jag innan om det är okej att jag ger bort julklapp till personer i frågan.
Nu blir det att sova. Nog med funderingar nu. Älska de som står nära när det är skarpt läge. Punkt.

Hittade denna söta bild på Lady som liten

Söta Lady, lite större nu men samma gossegris♥


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0