Dan före doppare dagen

Idag bakade jag och mamma bullar på förmiddagen och sen stökade jag undan allt som var i köket efter det. Sen satt jag vid datorn en stund, och sen blev det att se Grinchen. Jag och syrran såg den innan middagen och slutet efter middagen. Och för ett tag sen har jag ätit "nygräddad" skinka med tunnbröd. Sen blev det även en del kolor och en bulle av dem som gjordes idag. Vi gjorde faktiskt bullar med saffran i brödet och madelmassa som fyllning, blev hur gott som helst :)
Fick av Kicki och Göran(henriks pappa) två ljuslyktor i form av tomtar. Tände dem idag när jag lyssande på sverigesradios julkalender.





Snart blir det faktiskt sängen, är rätt trött. Blir inte jätte lång sovmorgon i morgon, vilket inte gör något. Men måste då planera så jag inte är vaken för länge ikväll. Jag kommer då inte vara vaken till 00:00 då Bingolottosuppesittarkväll slutar :P
Ska gå ner till vardagsrummet en stund innan jag går upp igen.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0