Fredag

I dag sov jag till halv tio vilket var rikigt skönt. Sedan blev det frukost och efter ett tag kom jag äntligen in i duschen. För det var nämnligen så att jag rensade avloppet i duschen från hår innan jag duschade, fy tusan vad det luktade. Jag hade bestämt det som ett straff för att jag har varit dålig på att städa på toaletterna så mamma har fått göra det i stället. Iaf blev det lunch sen, stekte ihop prinskorvar, en grillkorv, pommes och blandade det med två ägg också ketchup på det :P.
Syrran kom hem från skolan vid halv tre, och sen tog hon och jag bussen ner till centrum. Vi gick först och hälsade på mormor på handelsgården och sedan blev det shopping av julklappar :) Jag träffade Linnéa som går lärarutbildningen precis som jag på Ur&Penn. Vi blev längre på stan än vi hade tänkt, tiden bara flög iväg. Så halv sex satt vi på bussen hem till ersboda. Men vi fick ju faktiskt tag på allt så det var skönt.
Nu ska jag alldeles strax sova, och i morgon blir det julpyntning plus att jag ska fortsätta med mormors julklapp. Och det bästa av allt så kommer henrik hit i morgon, längtar!


Bild: google, sökord:julpynt

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0