Godnatt

Jag hade engentligen velat lägga mig tidigare idag för är så trött. Men det var så att syrran frågade om jag kunde sitta nere med henne och se Kommissarie Lewis som slutade just innan 23:00. Och eftersom jag har sovmorgon i morgon så gjorde jag det. Så satt nere med datorn och läste inför semminariet i morgon och såg faktiskt på tv också.
Gjorde mintkyssar för första gången, det gick faktiskt inte så jätte bra. Alltså jag ska inte baka när jag är trött. Fick hälften av 500g till 350g, snyggt jobbat Amanda, NOT! Jag har ju bara läst upp till matte E. Men mamma kom hem från stallet och kom på den smarta idéen om att ta en till (eller lite av) äggvita, så det löste sig. Och sen nu ikväll när jag skulle smälta choklad gick det lite åt fanders också, men då räddade pappa upp sitatuionen den här gången. Jo jag glömde skriva igår att pappa brände sig på de smälta florsockret när vi skulle sätta ihop pepparkakshuset, och idag så lyfte han, utan grytlapp, på talriken som chokladen va i över vatten badet. Men mintkyssarna var i alla fall goda, så får trösta mig med det :P
Nu ska jag sova, börjar då 13:00 i morgon eftersom föreläsningen innan lunch blev inställd.

Simba och Vickan som väldigt liten och oskyldig


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0