Hemma

Pappa kom hem tidigt från jobbet idag för strömen hade gått på hans jobb. Så då bestämde jag, mamma och syrran oss för att ta en shoppingrunda på ersboda och mariedal. Först var det in på Team Sportia där syrran fick sig en ny jacka. Sen blev det Barnenshus för mig och syrran och mamma gick på Boom. Jag köpte ett nytt skrivbordsunderlägg till syrran, och mamma köpta en prydnadsödal på Boom. Djurmagazinet blev nästa stopp där mamma hämtade ut en 2kg kattmatsäck, som var som tack sedan vi hade varit där på skyltsöndag.
Sen for vi över på ersboda, in på H&M och Kappahl och sedan till Rusta. Jag köpte ett vitt linne på H&M som jag ska ha under blusen jag köpte i tisdags. Och på Rusta köpte jag ett gosedjur, mozartkulor, diadem och hudlotion :) (bilder nedan).
Nu ska jag arbeta med mitt paper.

Linnet från H&M


Inhandlat från Rusta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0