Juldagen

Idag har jag städat och fått lite mer ordning i mitt rum. Har haft det rätt stökigt ett tag :P Plus inte riktigt fått någon bra ordning i bokhyllan när jag flyttade, så nu ser det bättre ut. Har tagit bilder på det jag fått i juklapp idag också, det kommer upp nu. För på en stund blir det ost och kex :)

Från mamma och pappa


Även från mamma och pappa, pappa monterade ihop den idag


Från mormor och olle. Det är två glasformar, en med diametern 26cm och en andra är 32cm.


Av Maj-britt, henriks mormor. På lappen står det "Tände ett ljus i tack till livet, Tänk på allt som blev Dig givet"


Från Göran och Kicki fick jag det vänstra, 600kr på H&M. Och från Eva-britt och Kenneth fick jag det högra, 200kr också på H&M


Från älsklingen, lite svårt att fota för kortet gör det inte rättvist



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0