Lucia

Idag var det näst sista dagen på VFUn, kommer sakna eleverna. Skulle vilja bara fortsätta så här. Men känner nu att jag har ju verkligen valt rätt. Längtar tills om 3 och ½ år, när jag entligen får gå ut och vara lärare. Fick se vegaskolans luciatåg, hur mysigt som helst. Men först direkt på morgonen var det glögg, pepparkaker och mer i lärarrummet det kan jag säga var riktigt mums! :D Glöggen fick stå på plattan rätt länge så luktade glög typ hela dagen :P. När jag skulle gå "hem" så gick jag förbi ica, ska bjuda eleverna i klassen och min LLU på lite juleskum som tack för den korta med väldigt givande tiden.
Nu blir det sängen, är väldigt trött och måste orka i morgon.

Snabb egobild, henriks julpynt syns i bakgrunden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0