Måndag

Idag har det varit en lång dag, men som tur var fick vi sluta tidigare än vad det stod på schemat idag. Skulle ha slutat 17:00 men gunnar var snäll och vi fick gå kvart över fyra. Ikväll har jag och pappa satt ihop pepparkakshuset och jag med hjälp av syrran att dekorera det. I morgon blir det upp nästan samma tid för börjar en halvtimme tidigare, men slutar i alal fall 12:00. Så jag kommer gå med hundarna i morgon på dagen för mamma ska till stallet. Får se om jag hinner med att göra nå julgodis i morgon, det vore trevligt.
Nu ska jag snart sova, ska bara hålla syrran sällskap i vardagsrummet en stund till. Hon ser på Marry Me på tv3.

Som jag lovade, ett kort på tavlan som mormor fick i julklapp


Årets pepparkakshus :)


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0