Min dag :$

Fick första grattis-smset av min moster i morse 06:43 :P , 3 minuter efter att min väckerklocka ringt. Sen har jag fått sms från släkt och familj och av Oskar och Evelinga :). Sen en helt gäng grattis inlägg på facebook. Åt middag på frasses hemma i stan med familjen och henrik. Har fått paket från familjen, henrik och eva-britt & kenneth. Bilder kommer nedan. Imorgon ska jag vara rastvakt på morgonen och sen blir det att rätta matte. Efter lunch ska jag hjälpa tre tjejer att träna rupliker.
Hoppas jag kan gå förbi Liljaskolan i morgon. Betala två böcker och träffa folk :)

Av Eva-britt & Kenneth


Av mamma och pappa, och frida på sitt hörn. 500:- på H&M och sen är det harry potter år7 del2, så nu har jag alla HP filmer :)


Av henrik, Escada Taj sunset heter parfymen luktar nästan som godis


Jag och henriks kvällsfika :) Mums!


Nu blir det sängen som gäller, eller alldeles strax. Tack för alla gratulationer! :D

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0