Onsdag, första dagen på VFUn

Första dagen på den 6dagar långa VFUn på vegaskolan. Riktigt roligt, ser så mycket saker. Saker som jag skulle ha gjort och faktiskt saker jag inte skulle ha gjort eller lolererat. Visst känner min LLU sin klass bättre, men jag tänker kanske på andra saker.
Och i morgon är det min dag, känns nästan helt overkligt. 19år, känns som jag nyss fyllde 18. Tiden går fort, ibland lite för fort. Inte träffat en del personer på jätte länge. Tre firande av mig i år, kommer vara kul. Och ett riktigt plus på allt så blir det skridskor i morgon efter lunch.
Lyssnat och kollat på Eric Saades nya video :) gilla gilla "Hotter than fire"


EGO BILD! :P


Allt för mig idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0