Paper, och lång promenad

Direkt efter frukost hängde jag med mamma på en lång promenad med hundarna. Sen efter det blev det att ha på tvn som bakrgund medan jag idag har skrivit på mitt paper. Har nu skrivit färdigt litteraturgenomgången på den, ska bara läsa igenom det så det ser bra ut. Så har kvar diskussionen och en kort sammanfattning kvar. Och så klart källhänvisning, men det går fort att skriva den, har endast fyra källor(tre var minimum).
Imorgon ska jag kanske fara en sväng på H&M på ersboda, kolla om ett par byxor finns kvar. Tyckte de var lite dyra så köpte den inte igår. Men provade inte en större storlek så de kanske inte passa. Men får se.
Ska ta och sova nu.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0