Sista dagen på VFUn

Känns skit tråkgit att det var sista dagen idag på VFUn, jag skulle viljat ha stannat mycket längre. Eleverna uppskattade mycket att de fick juleskum av mig idag, jag ville som tacka för den korta tiden. Fick till och med en kram av en elev när jag sa hej då till dem. Tänk ändå hur fort det går att knyta band med personer. Idag tog jag faktiskt ett eget initiativ när min LLU inte var i klassrummet. De hade suttit och läst ett bra tag i sina bänkböcker och de började bli less. Så jag sa åt dem att lägga ner böckerna också körde vi hänga gubben i stället :) I eftermiddag fick jag även läsa upp en del på religion lektionen.
Nu ska jag ta och sova, i morgon blir det UB och träffa min basgrupp för att reflektera över våra VFUer.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0