Söndag

Bloggade inte i fredags och igår för han inte. Fredags var jag förbi på liljaskolan och betalade två böcker från veterinärkurserna och satt sedan och pratade med maja :). Efter det blev det tacos till middag och sen bar det av det till henriks fars hus för att fria mig tillsammans med grabbarna. Blev tårta och filmen "Bad Teacher". Fick 5trisslotter och ett fint kort av Anders och Oskar, vinst på en, 25kr blev det. Och sen av Emil (kanske arvid och william också är inte helt säker :P ) fick jag en guldkartong med Lindor choklad(finns med på bilden nedan).
Igår hjälpte jag och henrik till att skotta hos hans mor och sen for vi hem till Umeå vid tre. Och igår kväll blev det promenad med hundarna och kakbak.
På en stund kommer mormor och olle, och min moster och hennes familj hit. Ska fira mig med tårta och kakor.

Presnter


Blev två plåtar av månkakor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0