Godnatt

Någon dagens bild har jag inte, har inte använt mobilen idag alltså för att ta kort med. Såklat har jag smsat idag. Men dagens låt får nog bli det klassiska "spännande" musiken i Wallander-filmerna. Hehe, eftersom det är de jag sitter och väntar på nu, att Wallander ska börja efter nyheterna eller nu är det reklam. Såg förresten att det är dubbelt Will Smith ikväll, Hancock på tv3 och Hitch på Kanal5 :)
I morgon får jag förhoppningsvis veta hur det gick på matteprovet som jag gjorde i onsdags, spännande spännande. Var ett prov helt utan miniräknare, vilket jag tyckte var intressant. Jag fick liksom tänka mer, typ inte bara titta på problemet och sen trycka in siffor på miniräknaren.
Nej nu börja nog Wallander snart, måste komma på vad jag ska ha för kläder i morgon. Blir nog minus arton grader.

GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0