Nolia och Blondinbella :)

Mässa på nolia idag min enda "lektion" fick ju inte ens närvaro, ingen av mina lärare var med. I alla fall, själva mässan på nolia gav mig inget. Men föreläsningen som Blondinbella höll var jätte bra. Nedan kommer några bilder när jag, Nadja, Lina, Andrea och Angelica efter föreläsningen gick fram och pratade med henne. Lina ville bland annat ha hennes autograf :) Bella pratade om hur man på ett sätt kunde känna pengar på sin blogg och om hennes uppväxt och om hennes företag. Go Bella! :D Så i min blogg kommer det hädan efter bil förändringar, hur får ni vänta och se. Hmm.. skulle behöva hjälp av någon att fixa en ny design. Fast det kan nog vänta ett tills lite senare. Här kommer bilderna jag lovade.










Kommentarer
Postat av: Maja

Snygg bild med dig :)

2011-02-18 @ 11:13:13
URL: http://finamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0