Yes! :D

Danny och Swingfly gick vidare direkt till final i Globen :) Båda låtarna var riktigt bra men den bästa var Dannys med In the Club! Nu ska jag se lite på MJs This is it, längtar tills t-shirten är tvättade för då åker den på! :D alltså den som jag fick av henrik igår, min gulleunge som gör allt för att jag ska må bra och vara glad♥ Ikväll har jag, som det står på facebook, gjort fysik labbrapporten. Den är inte klar än behöver hjälp med att göra en härledning. Ska fråga andreas på måndag. Jo tillbaka till nu, får se om jag orkar se hela This is it, den slutar 23:50 lite sent. För är rätt trött somnade sent igår, och vaknade till när mamma och pappa kom hem inatt vid 02:00 för Frasse började skälla. Nu ska jag börja runda av det här inlägget, så nu ska jag fokusera på filmen och smsa med henrik.

Hoppas ni alla har/hade en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Maja

Jag ser också filmen :)

2011-02-05 @ 23:10:07
URL: http://finamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0