Let´s Dance

Nu blir det att se på Let´s Dance med henrik. Var riktigt mysigt att åka buss till stan, äta middag och sen åka hem tsm med henrik. Träffade jossan pratade lite med henne medan vi väntade på bussen och henrik han pratade med david. Jag och henrik fick som en "present " av mamma idag, chips och dip :D. Just ja fick kläder från H&M idag :) Blev riktigt nöjd med skjortan jag beställde, den var precis som jag hade tänkt mig :)


Bilden till översta bilden ger en mer rättvis bild på hur färgen är. Den är inte så där blå som bilden just över visar.


Och här är de två linnerna som jag beställde, också nöjda med dem. :)

Nu ska jag och älskling nog fixa chips och dip, och jag ska riktigt se på Let´s Dance och inte bara lyssna på det :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0