Lördag,

nu film, The prestige och smsa med henrik så gott det går. Han är oss ante och har mini-lan tillsammans med ante och emil. Sov oss henrik i natt, mysigt. Trevlig frunch med älsklingens bror och hans flickvän. Pratade om mina och Johan och Mirtos husdjur.
Jag vet inte om det är något konstigt med mig eller men jag saknar henrik väldigt mycket, och speciellt nu när jag vet att jag inte kommer träffa honom på några dagar eftersom han lanar. Vi har spenderat så mycket tid med varandra de sista dagarna så jag är som van att vara med henrik varje kväll. Men måste ju ändå ändra på det nu, när skolan snart börjar. Och jag säkert kommer ha en del plugg så då kan vi inte träffas varje kväll.
Nu ska jag fokusera på filmen.

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår precis hur du känner dig. Saknar min älskling också <3

2011-01-09 @ 17:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0