Måndag

Idag har jag gjort en hel del. Jag har pluggat veterinär, tömt kattlåderna, gått promenad med hundarna också har jag och mamma beställt hem en pilatesboll :) Jo jag gjorde även dagens middag, våfflor. Just nu sitter jag mest och väntar på att henrik ska smsa och det står att jag kan gå och möta honom på konsum. Vi ska köpa nå fika till ikväll, jag betalar.

Jo det där med pilatesbollen, mamma har fått övningar av sin sjukgymnast som hon ska göra. Så jag har blivit sugen på att börja träna hemma jag med. Också fick hon ett bra ebjudande i tidningen Amelia så det hoppade vi på. Jag har så mycket problem med min rygg just nu efter skolios-operationen februari 2007. Det finns faktiskt en del träningsredskap hemma hos mig nu :) Vi har hantlar på 1kg och 2kg och en abslider, okej så mycket var det inte :P men det fylls ju på med en pilatesboll inom kort.

Men nu har jag suttit och skrivit det här inlägget ett tag så nu fick jag sms från henrik. Så ska gå och klä på mig och möta honom.

Erbjudandet på pilatesbollen, syns lite dåligt. Men den kostar 99kr(+frakt 29.50) och är 55cm i diameter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0