Torsdag

Dagen började dåligt, fick nervöst utbrott i morse typ. Skämms, men vet inte riktigt hur många som riktigt förstod vad som hände. Mikael kallade migg "lilla vän", kände mig rätt liten och ynklig så det gjorde inget men lite pinsamt var det.
Sen var det matte, gick sådär. Fast andreas såg att det syntes att jag hängde med när han hjälpte mig med ett tal. Så han tycker att det nog kommer gå bra, jag behöver bara räkna ett gäng tal så jag kommer på hur man gör.
Och sist veterinär, först var jag bara själv där. De andra hade inte fått information om att det var lektion. Men Sara kom efter ett tag när jag hade smsat henne och hon hade ringt. Hehe det var roligt för att när sara ringde så satt jag och pratade med läraren Krister och jag tog bara upp mobilen och började prata. Sa inte ens ursäkta eller vänta det ringer. Hehe men det är lungt, krister är okej.

Nu sitter jag bara och väntar på att det blir middag, jag är väldigt hungrig. Efter middagen blir det att gå ner till lägenheten och fira Sara som fyller 18år på lördag. Nice! Såg tårtan idag på bild, såg riktig god ut :D



Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0