Torsdag

Snart helg hehe. Idag hade jag samhällskunskap hela förmiddagen fårn 08.25 till 11.30, så himla drygt. Läraren stog bara och prata hela den tiden, somna gjorde jag inte som tur var. Efter lunch hade jag matte, och nu är det matte E måste göra några tal efter jag har gjort det här inlägget på bloggen.
Och sista lektionen så hade jag veterinärprov, gick bra. Men tror jag bara får VG, men hoppas på ett MVG.
Det finns inget varm vatten hemma och det kommer inte finns det på hela helgen. Våran varmvattenberedare har gått sönder. Och i morgon kommer själva beredaren och på måndag kommer rörmokare för att koppla i den. Så jag som hade tänkt ducha innan skolan i morgon får skippa det. Blir att duscha hos henrik i morgon kväll i stället. Och på söndag blir det nog att duscha hos mormor.
Nej matte var det som gäller nu.
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0