Är inte så jätte nervös, konstigt

I morgon kommer jag ha min först körlektion med en körskola, närmare bestämt Trafikskolan Öst på Stan i Umeå. Ska gå intensivutbildning i två veckor med början i morgon. Jag borde typ vara nervös, har varit nervös i typ över en vecka. Men nu är jag inte så jätte nervös men blir säkert det i morgon när jag väl ger mig av med bussen in till Umeå. Drömde faktisk i natt om att jag hade körkort. Längtar faktiskt tills jag tar det, är avundsjuk på dem i min ålder som har körkort. Men den avundsjukan har faktisk just kommit. Det är nu när jag har börjat inse att jag faktisk ska lära mig att köra bil. Har kunnat övningkört med pappa i typ 2 år, sedan 2009 den 23 oktober tror jag det var. Men det haar varit så mycket i skolan så jag har aldrig tagit tag i körkortet förens nu.

Nej nu ska jag ta och lägga mig och sova. Har en del som måste göras innan jag ska till stan i morgon. Har körlektion 14:50, önska mig lycka till!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till :D <3

2011-06-27 @ 10:30:20
URL: http://norskeannike.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh, jag körde oxå idag fast tidigare :P Vem ska du ha som lärare? ^^

2011-06-27 @ 13:46:22
URL: http://finamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0