Lördag

När jag hade bestämt mig för att inte gå och sola så blev det att ligga på soffan och se tv i stället. Åt pizza från i torsdags till lunch och tog sedan den päronhalvan med after eight som var kvar sednas igår.
Syrran kom hem vid fem och vi åt middag, palt, sedan varsin glass till efterrätt. Jag testade Hemglass´s nya glass Tyrkiks Peber glassen.
Ikväll har jag och henrik sett på Harry Potter och Dödsrelikerna Del 1, den var bra :) Men en del scener i filmen var lite sega. Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Ska låta Abbe pinka och jag ska borsta tänderna och sen hopp i säng :P

Dagens lunch



Mums! :D


Såsen kommer då inte så högt upp i glassen som bilden visar. Men det var i alla fall en hel del :) Riktigt god! :D Starkt att rekomendera för alla som gillar salt lakrits eller tyrkisk peber :)


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0