Måndag

Känns bra efter första körlektionen. Alltså det kändes att jag hade kört det dära yttersta lilla med pappa. Kände mig riktigt duktigt. Visade även pappa ikväll vad jag hade lärt mig. Det jag tycker är så skönt är att jag verkligen inte är nervös i bilen. Jag är väldigt lung och metodisk alltså inte för att skryta men det är så det är. Men i alla fall just nu kommer jag verkligen vara en sådan person som bara är koncentrerad på att köra och kommer inte se vilka människor det är som går på trottoaren bara att det är människor :P
Ikväll blir det att se lite tv sen sova. Ska upp tidigt i morgon, har körlektion 08:15. Så måste ta bussen 06:50 från lägret. Vilket är ritkigt skönt, skulle annars bli väldigt stressigt att gå ner till busstationen.
Blir även hämtade av mamma och syrran i morgon, ska på graven och plantera blommor. Sen hem och vidare till badstranden! :D
Det är ju sommar nu!! YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0